З 06 квітня по 03 травня 2020 року студенти IV і ІІ (скорочений термін навчання) курсів денної форми навчання спеціальності «Дошкільна освіта» проходили виробничу практику зі спеціалізацій «Практична психологія», «Початкова освіта», «Середня освіта (мова та література (англійська))», «Логопедія» та «Інклюзивна освіта».
У зв’язку із введенням протиепідемічного режиму, практика проходила дистанційно, і студенти спробували опанувати необхідні практичні навички, використовуючи весь спектр сучасних інноваційних технологій, які широко застосовуються закладами освіти. Зокрема, вивчення відео занять, режимних моментів, різних форм корекційно-розвивальної роботи, історій окремих родин, які діляться власним досвідом «входження» в інклюзивне освітнє середовище, а також уроків, що розташовані на сайтах закладів освіти, в соціальних мережах, YouTube допомогло студентам зорієнтуватися у напрямах і завданнях майбутньої професійної діяльності.
Вони активно аналізували представлені у відкритому доступі приклади занять/уроків, різних видів ігор, дозвілля, самостійної діяльності дітей; вправлялися в самостійному складанні методичних розробок, удосконалювали навички структурування змісту, реалізації визначеної мети та завдань конкретної форми роботи з дітьми; створювали добірки практичних завдань для розміщення на сайті закладу освіти; вивчали актуальні питання, які турбують сучасні родини, ознайомлювалися з досвідом консультування батьків, представленим на сайтах ЗДО і батьківських форумах, для складання власних тематичних консультацій у вигляді презентації. Свої творчі розробки та відеозвіти студенти-практиканти мали можливість розмістити на платформі Google Classroom.